KATEGORIE

  • Úvod
  • Blog
  • Letní měsíce jsou tím nejlepším obdobím pro instalace i servis motorových pohonů ke garážovým, nebo vjezdovým vratům ...

Letní měsíce jsou tím nejlepším obdobím pro instalace i servis motorových pohonů ke garážovým, nebo vjezdovým vratům

Letní měsíce jsou tím nejlepším obdobím pro instalace i servis motorových pohonů ke garážovým, nebo vjezdovým vratům

Na trhu více než 40 let

Například italská společnost Benincà, která se na trhu automatizovaných pohonů pro dveře, brány, silniční závory a další elektronické příslušenství pohybuje již déle než 40 let, nabízí prostřednictvím svého českého zastoupení BENINCA' CS, s.r.o. volné termíny pro instalaci a servis v podstatě ihned. „Stačí zavolat, nebo napsat email přímo našim technikům, a domluvit si konkrétní termín, který v prázdninových měsících může být skutečně velice rychlý“, říká Eva Kolarov, ředitelka společnosti BENINCA' CS, s.r.o.

Domluvit si odbornou montáž je podle Kolarov klíčové nejen pro správné nastavení a bezproblémový chod celého systému, ale také pro případné řešení záruk. „Tu a tam si některý zákazník objedná neodbornou montáž. Třeba kvůli tomu, že montér je k dispozici o pár dní dříve, nebo je o tisíc korun levnější“, přibližuje důvody neodborných montáží Kolarov a pokračuje: „Kdo spěchá a potřebuje mít vyřešenou montáž, nebo servis motorového pohonu brány ještě teď v létě, má nyní ideální příležitost si montáž, nebo servis, objednat.

Umělá inteligence

Při objednání servisu, nebo montáže, navíc zákazník získá skvělou možnost, jak vyřešit případné potíže s využitím umělé inteligence a výrazně tak ušetřit za případný výjezd technika. Společnost BENINCA' CS totiž před několika měsíci představila svým zákazníkům jedinečnou službu, která nabízí bezplatné konzultace zákaznického servisu s využitím umělé inteligence (AI). Tato služba je k dispozici v případě poruchy motorového pohonu, kdy zákazník může zaslat videozáznam svého problému na servisní telefon certifikovaného partnera společnosti BENINCA' CS.

Odborný technik s využitím AI posoudí problém a domluví se zákazníkem případný servisní zásah. „Jde zatím o zkušební provoz, nicméně první ohlasy zákazníků jsou fantastické“, říká Eva Kolarov, ředitelka společnosti BENINCA' CS a doplňuje: „Službu oceňují jak koncoví zákazníci, tak i naši certifikovaní partneři, kteří tak mohou mnohem efektivněji řešit případné servisní zásahy“.

Pro objednání montáže, nebo servisu, kontaktujte odborné techniky BENINCA' CS